Freetown billig nike free

billig nike free

billig nike free
Rated 4.5/5 based on 2500 customer reviews
Nok568 In stock

ash billig nike free

billig nike free NIKE, vil Adidas finne p? fastlandet to tredje linje markedet for ? finne lokale distribut?rer vil v?re sv?rt vanskelig. Banken forventer ogs? Nike Nike, Adidas kommer i andre og tredje niv? markeder flytte til fastlandet, vil vi v?re i stand til ? f? noen markedsandeler fra Li Ning, Kina Dongxiang sin Kappa hender. P? Nike Nike amerikansk tjenestemann shopping omr?det, er Kobe en av de fem bestselgende basketball sko, prisen er $ 130. Men den samme par sko priset Bryant fem menn Nike butikker i Shanghai, Tibet Road til 1298 yuan, I form av renminbi som en enhet av kontoen, spredning mellom nesten 400 yuan. Gjennomsnittlig kj?pekraft amerikanere er mye h?yere enn i Kina, hvorfor Nike produkter i USA, men prisen er billigere enn Kina? Nike markedet diskriminering? En person kjent med Nike innsidere p? "First Financial Daily" sa: "For eksempel, er en $ 100 par Nike joggesko OEM-produksjon koster bare ca $ 10, er Nike halvparten av prisen til forhandleren, ca $ 50, veiledende pris p? $ 100 og deretter solgt, hele prosessen for ? bli kvitt alle kostnader, Nike produkt bruttomargin p? rundt 40%, er ganske h?y. " H?ye priser og h?ye fortjenestemarginer kan bli satt p? et par tvillingbr?dre, Nike h?ymarginprodukter i det kinesiske markedet, selv i det globale markedet er Nike mester. Nike utgitt i juni i ?r, den fjerde kvartals rapport, som 31. mai i ?r, Greater China inntekter $ 464 millioner, EBIT (EBIT, inntjening f?r renter, resultat f?r skatt) p? $ 187 millioner, inntektsskatt f?r fortjenestemargin n?dde 40,3%, derimot, Nike EBIT margin i det nordamerikanske markedet var 24,2%, 20,2% i Vest-Europa, ?st- og Sentral-europeiske markedet er 25,3%, Japan 23,4%, fremvoksende markeder 20.5 % sammenlignet med andre posisjon i ?st-Europa og Sentral-Europa EBIT-margin p? 25,3%, Greater China, 15 prosentpoeng h?yere. En kinesisk produsent av Nike sko som har ansvar fortalte journalister i g?r, spredning av kinesiske skatter, n?ringsliv og forbrukervaner har et forhold, i tillegg til salgs ansatte l?nn, andre kostnader forbundet med salgs i Kina og utenlands s? mye som utviklet land eller regioner. Den nyutnevnte talsmann for Nike Kina vil ogs? v?re den viktigste ?rsaken tilskrives HuangXiangYan h?ye tollsatser og logistikkostnader, hun sa: "Nike Nike i innenlandsk salg av produkter er sv?rt stor, er det sko, kl?r, tilbeh?r, og noen produktpriser gj?re h?yere enn den amerikanske

Hollow billig nike free

billig nike free kjente basketball kommentator og gate spillere som aktivt samarbeide ved ? dele sin trening erfaring til de fleste sportsinteresserte de samhandler med, og fors?ker ? lede fysisk trening i kinesisk mote. NIKE Brand President Charlie - Danson Beijing om ettermiddagen den 6. juli S?r-Afrika 6 am lokal tid, Sina sport intervju i Cape Town NIKE Brand President Charlie - Denson (Charlie Denson, president i NIKE Brand), introduserte han det kinesiske markedet for NIKE betydning, "vi tror de neste fem ?rene Kina vil bli v?rt st?rste marked." Sina Sports: NIKE nylig bygget i Soweto omr?de i Johannesburg, en fotball treningsleir, vil gi de beste fasilitetene og nyte toppniv? fotballtrener lokale barn, s? sp?r hva, etter din mening, hva er en vidtrekkende trekk betydning? La oss dra nytte av World Cup feber plan dypere blant lokale innbyggere. Vi er ikke for kortsiktig m?l, men h?per ? forlate en "legacy", som vi gi et bidrag til det lokale. S?r-Afrika er det rundt 20 000 par av lokale fotball veldig entusiastiske barn har mulighet til ? komme gjennom denne fotball treningsleir delta aktivt i dem, er vi ogs? bedre i stand til ? gi noe tilbake til samfunnet ved denne handlingen. Sina Sports: NIKE treningsleir i Soweto er faktisk dyp, hvordan ser du p? det i utviklingen av Afrika som helhet? Danson: Flere og flere fremragende unge spillere fra Afrika stigende stjerne i det lange l?p, fra Soweto oppl?ringssenter er en langsiktig investering, i tillegg ikke bare for S?r-Afrika, men for hele kontinentet . Brasil er en viktig partner for NIKE Sina Sport: Vi vet at NIKE har BRIC strategi der B er Brasil. Brasil fotballag i fotball NIKE ogs? den st?rste i form av investeringer, deretter til 2014 Brasil-VM, om det vil ha mye NIKE hjelp? Danson: S?r-Afrika-VM er allerede den st?rste i historien til den f?rste fotball hendelsen, selvf?lgelig, vi ser frem til ? ha en bedre utvikling i 2014 i Brasil, da verdens fokus p? Brasil, vil du se den brasilianske stilen av landet, vil fokusere p? fem tiden verdensmesteren Selecao. Vi samarbeider Brasil har 15 ?r, og vi ser frem til Brasil som verten kan ha en veldig god VM. Sina Sports: Kan du oppgi f?lgende informasjon eller fremdrift i denne sammenheng det? Danson: Jeg tror kanskje n? er ikke det mest passende tidspunkt, vi er bare begynnelsen, er alle lag fortsatt i forberedelsene til VM, kanskje for ? g? til slutten av spillet, vil v?re mer ? vurdere. Vi h?per at dette VM har en god avslutning. Sina Sports: ADIDAS nylig rapportert at selskapene bruker under VM var en stor vekst

nyankomne billig nike free

billig nike free de representerer det beste av v?r h?yeste respekt overfor de innsats, har vi sett fram til ? bli best i fotball Selskapet, World Cup h?per ? bevise dette punktet. Tyskland-spissen Miroslav Klose Sina Sport: snakk om semifinalen mellom Tyskland, har tradisjonelt blitt sponset av Adidas, Nike velg deretter VM sponsor Klose andre spillere, han er n? mulig ? bryte scoring rekord i VM-historien. Danson: Jeg tror vi har pr?vd ? vinne mer anerkjennelse av forbrukerne i det tyske markedet, er vi veldig glad for ? se Klose har en god ytelse, jeg h?per han kan ha en bedre spiller. NIKE butikken i Cape Town Sina Sports: S? i VM-semifinalen var, ville du sikkert st?tte det nederlandske laget? Fordi han er den eneste i semifinalen i teamet sponset av NIKE? Danson: Ikke bare p? grunn av dette, har jeg mange venner, min eldste s?nn er f?dt i Nederland, der, selvsagt i kveld skal vi heie p? det nederlandske laget gr?te. Spillerne kommer sammen, kan ikke huske det som Xiaoxiang Morning: Hver sommer er en "catwalk sesong," mye av NBA-spillere vil komme til Kina for kommersielle aktiviteter. I din mening, hva betyr dette? Pan Jianhua: Kinas idrettsmerket utviklet seg raskt de siste ?rene. Forel?pig Nike, Adidas og andre internasjonale merkevarer okkupere toppen av markedet, bare Kina egentlig si plukke opp noen av de merkevarene i verden de siste ?rene. Kinesiske merkevarer har muligheten til ? signere en rekke NBA-spillere for ? bevise dette punktet. Men skiltet til tjener vanligvis to form?l, det vil si reklame fotografi og vil m?te fansen og noen andre aktiviteter, m?ten enkelt, Relasjons spillere og merkevare er ikke sterk, mange forbrukere selv huske hvilken stjerne p?tegning hvilke produkter. S? disse "Kina" aktiviteter begrenset de endelige resultatene. Xiaoxiang Morning: I dag er den sekund?re merker ivrige p? ? signere NBA-spillere og veteraner, som NIKE tegn Bryant ? signere Liu Xiang, hva er forskjellen? Pan Jianhua: Jeg tror den st?rste forskjellen er at Nike Nike, Adidas slike beste merkene i henhold til de spillerne til ? utvikle, produsere produkter. For eksempel ble Nike Kobe Bryant k?ret til utvikling av sko, vil Kobe Bryant bli tildelt utbytte fra disse merkene av sko i hans navn. Men dette er sv?rt h?y terskel, den f?rste kinesisk merkevare p? grunn av geografiske begrensninger, ute av stand til ? forst? behovene og egenskapene til disse spillerne, som Nike, Adidas og de kan sende f?lge fler?rig signering store navn spillere

Google+ Instagram Pinterest Twitter Facebook